
In de afgelopen maanden hebben wij ons bezig gehouden met de marketing en communicatie van het binnenkort te openen Juliana Institute. We hebben de redactie en het ontwerp van de opleidingsprogramma's en ander drukwerk, het onderhouden, updaten, aanvullen en optimaliseren van de website, social media en de adwords campagne verzorgd en we ondersteunen bij het concept en de uitvoer van activiteiten en acties.
Afgelopen zondag tijdens de open dag hebben we een leuke openingsactie voor Juliana Institute gelanceerd: Geïnteresseerden krijgen de gelegenheid om gedurende heel april dinerloten t.w.v. 2 diners in te kopen en maken per lot kans op een leuke prijs. De dinerloten zijn gedurende volledig 2014 te verzilveren.
Begin mei is de trekking en wordt de winnaar bekend gemaakt. De eigenaar van het winnende lot ontvangt gratis deelname aan één van de masterclasses óf een diner voor 4. Extra voordeel voor alle houders van dinerloten is dat zij als eerste op de hoogte worden gesteld van de openingsdatum van het restaurant en daarmee ook al eerste de kans krijgen een diner te reserveren.
Deze actie biedt Juliana Institute de kans gasten te werven al voor de officiële opening, gegevens te verzamelen van geïnteresseerden en alvast iets van de vele investeringen terug te verdienen.
Ga voor meer informatie of deelname aan de actie naar www.juliana.nl/winactie.