
Paul en Sandra van de Bunt, van Restaurant de Leuf in Ubachsberg leerden Silver Arrows Multimedia in de persoon van Philip van Uden kennen in 2003. De basis voor een jarenlange samenwerking was snel gelegd. Afgelopen najaar werd alweer de vierde volledig vernieuwde website van de Leuf gelanceerd en werden de online marketing activiteiten volledig ondergebracht bij Silver Arrows in de vorm van het 360° Online abonnement. De eerste resultaten worden zichtbaar!
De vernieuwing van de website naar een responsive variant is al na enkele maanden terug te zien in de bezoekersstatistieken. Zo is het bezoek via mobiele telefoons en tablets met bijna 10% gestegen en is het aantal bezochte pagina’s en de gemiddelde bezoekduur via mobiele telefoons is gestegen met 27%.
Ook de gestructureerde all-round aanpak van de overige online marketing activiteiten heeft zijn vrichten afgeworpen. Het aantal Facebook likes is sterk gestegen, het rendement van de e-mail nieuwsbrieven is groot en doelgerichte acties worden op planmatige wijze, in strakke samenwerking uitgerold. Een recente 'nieuwjaarsactie' bijvoorbeeld, leverde in de doorgaans erg rustige maand januari 150 gasten op.
Download de business case van de Restaurant de Leuf voor een samenvatting van de achtergrond, specifieke activiteiten en uitgebreidere resultaten van onze dienstverlening voor dit sterrenrestaurant!