European Supply Chain Forum, TU/e, Eindhoven
Voor ESCF hebben wij een nieuwe huisstijl en een uitgebreide, nieuwe website met een responsive webdesign ontworpen en ontwikkeld. Uitgangspunt voor dit nieuwe logo is het ESCF als -uit meerdere onderdelen samengesteld- element, dat toegevoegde waarde biedt in een groter geheel, een groter traject.
De nieuwe website van ESCF is een responsive website, met een specifiek geoptimaliseerde weergave op elke resolutie en op elk apparaat. De homepage van de nieuwe website is zo opgezet dat deze snel een zo volledig mogelijke indruk geeft van de activiteiten van ESCF. Zo worden er een recent onderzoek, nieuws & events, een testimonial en een twitterfeed van enkele boardmembers gepresenteerd.
Voor alle website onderdelen geldt dat deze geoptimaliseerd zijn voor weergave op het gebruikte apparaat, of dit nu een desktop, laptop, pad of mobiele telefoon is. De website bevat een uitgebreid 'member' deel dat alleen toegankelijk is voor leden. Ingelogde leden komen terecht op een specifieke landingspagina en kunnen zich op de website eenvoudig aanmelden voor evenementen en hebben toegang tot de uitgebreide 'ESCF library'. De 'ESCF library' bevat een zeer uitgebreide database met onderzoeken, studentprojecten en nieuwsbrieven waarin, dankzij de geavanceerde Solr zoekfunctionaliteit fijnmazig gezocht en gefilterd kan worden.
De huisstijl is uitgewerkt voor de verschillende huisstijl toepassingen, waaronder het grafisch ontwerp van verschillende typen drukwerk, templates en social media profielen. Silver Arrows heeft onder andere een Powerpoint sjabloon en Word template geleverd en verzorgt periodieke e-mail nieuwsbrieven voor de ESCF leden.