Voor Restaurant Tout à Fait* in Maastricht en voor 'zusterbedrijf' bistro Boeuf la Roche hebben we een nieuwe website ontwikkeld die per 1 maart 2018 is gelanceerd. de sites hebben dezelfde functionele opzet, maar elk hun eigen sfeer. De nieuwe websites maken het, door gebruik van het eenvoudig te hanteren CMS, de eigenaars veel eenvoudiger de websites zelf te beheren.
Aan de basis voor de keuze voor het 360° Online abonnement stond een grote behoefte aan meer inzicht in de resultaten van websites en online marketing abonnementen. Silver Arrows heeft Google Analytics accounts aan de website gekoppeld en maatwerk rapportages ingesteld en zal op basis van structurele besprekingen de eigenaars en medewerkers van de restaurants ondersteunen bij de optimalisatie van hun online marketing activiteiten. De social media profielen zijn/worden geoptimaliseerd, een strategie opgesteld en opgemaakte, zelf aanpasbare, formats in passende stijl zijn opgemaakt voor de aankondiging van speciale menu's en activiteiten. Ook hebben we een neiuwsbriefaccounts met passende, flexibel toepasbare nieuwsbrieftemplates gemaakt.